Serwisy i aplikacje internetowe wspierające Twój biznes
Jeżeli potrzebujesz czegoś więcej niż strony internetowej, trafiłeś doskonale, bo LSB DATA specjalizuje się w budowie aplikacji internetowych, które mogą realizować przeróżne funkcje, np:
- usprawniać komunikację wewnątrz firmy
- organizować przebieg dokumentów
- prezentować dane pobierane z innych systemów
Poniżej znajdziesz trzy często wykorzystywane przez klientów LSB DATA przykłady aplikacji internetowych.
KOKPITY MENEDŻERSKIE
Zarządzanie firmą wiąże się z ciągłą analizą uzyskiwanych efektów tak, aby w porę dostrzec niepokojące zjawiska. Zarząd firmy może potrzebować narzędzia, które będzie stale obliczało i analizowało uzyskiwane wskaźniki i wyświetlało je w czytelny sposób – np. jak szybkościomierz albo obrotomierz w samochodzie – tak, aby wystarczył rzut oka, aby zobaczyć czy jest dobrze czy źle. Alarmy o przekroczeniu założonych wartości granicznych mogą być wysyłane smsem albo mailem.
INTEGRACJA Z INNYMI SYSTEMAMI
Załóżmy, że zajmujesz się sprzedażą części elektronicznych lub czegokolwiek innego.
Współpracujesz z wieloma dostawcami. Od każdego z nich dostajesz codziennie plik z cenami i aktualnymi stanami magazynowymi, z których każdy jest w innym formacie.
Chcąc przygotować ofertę musisz przeszukać wszystkie te pliki, aby wybrać najkorzystniejszą opcję.
To zabiera mnóstwo czasu, którego zawsze Ci brakuje.
Wyobraź sobie, że masz jedną bazę danych elementów, które możesz dostarczyć.
Wyobraź sobie, że przygotowując ofertę podajesz symbol elementu i po kilku sekundach masz na ekranie listę, z której wybierasz pozycję najlepiej spełniającą wymogi klienta. Jedno kliknięcie i masz gotową ofertę dla klienta.
Dzięki temu, że cenniki dostawców są importowane automatycznie, masz jeszcze więcej czasu na działania, które uważasz za najważniejsze.
Wyobraź sobie, że na podstawie oferty rejestrujesz zamówienie od klienta a zamówienie do dostawcy generuje się już samo.
Wszystko to może odbywać się samoobsługowo – klient może sam „wyklikać” sobie ofertę a następnie zamówić towar, który zostanie automatycznie zamówiony u Twojego dostawcy.
Proces wystawiania faktur również można usprawnić a nawet całkiem zautomatyzować.
ZARZĄDZANIE OFERTAMI
W firmie handlowej podstawowym dokumentem jest oferta.
Oprócz informowania o cenie i właściwościach oferowanego produktu, oferta kreuje wizerunek firmy, przez co powinna:
- atrakcyjnie wyglądać, aby zapaść klientowi w pamięć i pozostawić pozytywne skojarzenia z firmą, osobą handlowca i produktem
- mieć powtarzalny, spójny z systemem identyfikacji firmy wygląd (logo, kolory, grafika)
Przygotowanie personalizowanej oferty jest najczęściej bardzo czasochłonne, ponieważ:
- treść pisma tworzona z wykorzystaniem edytora (np. Microsoft Word), ale często wykorzystywane są również inne aplikacje
- informacje do oferty pochodzą z różnych źródeł (cenniki poddostawców, kalkulacje własne, materiały informacyjne) i są dostępne pierwotnie w postaci elektronicznej lub papierowej
System autorstwa programistów LSB DATA pozwala handlowcom szybko tworzyć obszerne, tak samo zbudowane i wyglądające oferty.
Oferta powstaje z gotowych elementów, jak z klocków a po przesłaniu do klienta trafia do archiwum ofert.
Dyrektor handlowy może na bieżąco śledzić pracę swoich handlowców.
Jako aplikacja internetowa system jest dostępny z każdego miejsca, dokąd dociera Internet.
To tylko kilka przykładów - to jak będzie wyglądać i działać Twoja aplikacja, zależy wyłącznie od Ciebie.
- Projektanci i programiści LSB DATA doskonale rozumieją, że każda firma ma swoją specyfikę – otrzymasz rozwiązanie funkcjonujące dokładnie tak, jak tego oczekujesz.
- Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu masz pewność, że zrozumiemy Twoje potrzeby i potrafimy je zaspokoić.
Proszę o kontakt w sprawie aplikacji internetowej