Data publikacji: 03.11.2017
Serwery klientów monitorujemy wykorzystując usługi zdalnego dostępu wbudowane w systemy MS-Windows Server oraz możliwości sprzętowe, jakie dają współczesne serwery. Natomiast do pomagania klientom w codziennych sytuacjach używamy programu TeamViewer.
Podłączając się za pomocą TeamViewer widzimy na swoim ekranie to samo, co widzi użytkownik i mamy możliwość przejęcia klawiatury i myszy. Wszystkie nasze działania są widoczne dla użytkownika (i na odwrót), co można wykorzystać również do celów pokazowych lub szkoleniowych.
TeamViewer to program bardzo bezpieczny, bo:
- Do połączenia wymaga hasła, które trzeba przekazać (np. przez telefon) drugiej stronie, przez co eliminuje ryzyko dostępu niepowołanych osób.
- Dodatkowo użytkownik komputera musi wyrazić zgodę na przejęcie przez serwisanta kontroli nad myszką i klawiaturą, co stanowi dodatkowe zabezpieczenie
Ruch w sieci generowany przez TeamViewer jest przepuszczany przez firewalle i inne zabezpieczenia, dzięki czemu TeamViewer działa zawsze.
Korzyści, jakie daje program TeamViewer – i naszym Klientom i nam:
- Szybka reakcja na zgłaszane problemy
- Możliwość zobaczenia na „własne oczy”, o co chodzi Klientowi, co eliminuje konieczność opisywania objawów, czy to w mailach czy to przez telefon
- Możliwość zadziałania bezpośrednio w problematycznej sytuacji
- Brak kosztów związanych z dojazdami
- Oszczędność czasu związana z brakiem dojazdów
Jako partner TeamViewer polecamy to rozwiązanie naszym klientom.
Jeżeli masz potrzebę wspierania użytkowników w pracy przy komputerach to jest to produkt dla Ciebie.
Dzięki TeamViewer zamiast biegać po budynku lub jeździć po oddziałach, będziesz mógł komfortowo pracować przy swoim biurku. I zrobisz o wiele więcej w tym samym czasie.
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.
Tak, chcę pomogać swoim klientom wykorzystując TeamViewer