Data publikacji: 05.11.2012
Klient wchodząc na Twoją stronę musi czuć się dobrze. Musi czuć, że jest dla Ciebie ważny. Liczy się nie tylko treść, które powinna interesować Twojego klienta.
Strona musi być ładna
Strona musi stylem pasować do klienta.
Inaczej będzie wyglądać strona kancelarii prawnej, której klientami są przedsiębiorcy a inaczej strona adresowana do mam wychowujących małe dziecko. Uwagę mamy przyciągnie wszystko, co się wiąże z dziećmi, z wychowaniem, ze spędzaniem czasu z dzieckiem. A uwagę przedsiębiorcy wszystko, co kojarzy się z biznesem.
Nawigowanie po stronie musi być łatwe i intuicyjne
Wszelkie elementy strony powinny znajdować się tam, gdzie powinny, zgodnie z ogólnie przyjętymi regułami usability.
Pierwsze wrażenie musi być pozytywne
Pamiętaj, że decyzja czy zostać i czytać dalej czy opuścić stronę zapada w ciągu kilku pierwszych sekund. Pierwsze wrażenie musi być pozytywne. A każde następne musi utwierdzać klienta, że warto zostać jeszcze dłużej.
Warto stronę systematycznie uaktualniać, żeby klient za każdym razem widział coś nowego, coś interesującego, co spowoduje, że będzie stale do Ciebie zaglądał
Pomyśl o specjalnej wersji strony przeznaczonej dla urządzeń mobilnych – ich właściciele docenią to, że o nich pomyślałeś, że przygotowałeś stronę, która ładuje się szybko i ładnie wygląda na ekranach z mniejszą rozdzielczością.
Wszystko o czym tu piszę to sprawy oczywiste dla dobrych firm programistycznych.
Piszę o nich, żebyś był świadomy, że to wszystko jest istotne.
Chcesz wiedzieć więcej ?
Przeczytaj powiązane artykuły i skontaktuj się z nami albo zostaw wiadomość a to my się odezwiemy.