Czytelnia > Strony internetowe > Do rozważenia zanim zamówisz stronę www > Kto jest Twoim klientem

Kto jest Twoim klientem
Autor: Krzysztof Kurilec
Data publikacji: 05.11.2012

Dobrze jest wiedzieć kto najczęściej będzie wchodzić na Twoją stronę internetową. Zapewne produkty Twojej firmy adresowane są do jakiejś grupy docelowej.

Powinieneś odpowiedzieć sobie na następujące pytania:

  • Czego Twój klient szuka w internecie ?
  • W jakim celu wchodzi na Twoją stronę ?
  • Czy klient zna Twój adres www i wchodzi bezpośrednio na Twoją stronę czy raczej szuka czegoś za pomocą google i wchodzi na stronę przez linki-wyniki wyszukiwania ?
  • Jakie Twój klient ma problemy, których rozwiązania szuka w internecie ?
  • W czym konkretnie Twoja firma może pomóc klientowi ?

 

Zakładając, że większość ludzi - a więc Twój klient również – wchodzi do Internetu w jakimś celu, warto byłoby znać ten cel i – jeżeli wchodzi to w zakres działania Twojej firmy – pomóc mu ten cel osiągnąć.

 

Mówiąc klient mam na myśli zarówno firmy jak i konkretne osoby (stanowiska).

Im precyzyjniej określisz kto jest Twoim klientem tym celniej trafisz w jego potrzeby.

 

Twoją grupą docelową mogą być np. księgowi pracujący w małych firmach województwa dolnośląskiego.

Albo np. osoby odpowiedzialne za floty samochodów osobowych w dużych firmach z branży x.

Albo np. mamy na urlopie wychowawczym opiekujące się małymi dziećmi we Wrocławiu albo wręcz w konkretnej dzielnicy.

 

Im bliżej będziesz klienta tym lepiej.

Im łatwiej Ci będzie dotrzeć do klienta tym lepiej i vice versa im łatwiej będzie klientowi dotrzeć do Ciebie tym lepiej.

 

Klient widząc, że znasz jego specyficzne problemy a do tego potrafisz je rozwiązać, z marszu obdarzy Cię o wiele większym zaufaniem niż inną firmę, która na swojej stronie ma zakładkę Oferta a w niej hasła typu „Świadczymy usługi w zakresie…..”

 

Od tego, kto jest Twoim klientem oprócz samej treści zależy też wygląd strony i jej styl.

 

To wszystko powinieneś mieć przemyślane zanim zwrócisz się do wykonawcy. Jeżeli masz do czynienia z dobrą firmą, zapytają Cię o Twoją wizję strony i usłyszysz pytania, które zadałem Ci na wstępie. Im lepiej wcześniej to przemyślisz tym pewniejsze, że efekt  końcowy będzie odpowiadał Twoim oczekiwaniom.

Chcesz wiedzieć więcej ?

Przeczytaj powiązane artykuły i skontaktuj się z nami albo zostaw wiadomość a to my się odezwiemy.

Wyślij Email

E-mail:
Tytuł:
Wiadomość:
Bestsellery
Blog
Wirtualizacja
High Availability
Bezpieczeństwo IT
Business Intelligence
Komputery
Dyski SSD
IT w logistyce
Backupy
Oprogramowanie
Outsourcing IT
Ransomware
Chmura - Cloud
Jak możemy Ci pomóc?
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu odpowiedzi na moje pytanie.