Czytelnia > Strony internetowe > Do rozważenia zanim zamówisz stronę www > Jak pisać teksty na stronę internetową

Jak pisać teksty na stronę internetową
Autor: Krzysztof Kurilec
Data publikacji: 05.11.2012

Po pierwsze pisać je samemu. Zlecanie „specjalistom” traktuj jako ostateczność. Czy jest ktoś, kto bardziej wierzy w Twoje produkty, niż Ty sam ?

  • Tylko ten, kto wierzy w swoje produkty jest w stanie najlepiej przekonać innych do nich.
  • Tylko ten, kto wierzy w swoje produkty jest w stanie napisać tekst, który będzie promieniował wiarą w produkt, pewnością, że jest najlepszy na świecie.
  • Tylko ten, kto kocha swoich klientów napisze naturalny, szczery tekst, z którego bije troska o dobro klienta.

 

Klient momentalnie wyczuje marketingową „ściemę” przygotowaną przez zawodowego copywritera, któremu jest wszystko jedno o czym pisze i który o wszystkim pisze jednakowo, w swoim stylu.

 

Pisz więc:

  • o problemach, jakie klient może mieć
  • dlaczego warto je rozwiązać już teraz zamiast zwlekać
  • na czym polega proponowane przez Ciebie rozwiązanie
  • co klient zyska zwracając się ze swoimi problemami do Ciebie
  • używając języka, którym posługuje się klient

 

Pisząc zwracaj się do klienta. Jak najrzadziej używaj słów my, nasza firma, nasza oferta itd.

Pisząc o produkcie podkreślaj korzyści, jakie klient odniesie. Zastanów się z jakiej cech produktu wynika dana korzyść. Cechę i wynikającą z niej korzyść umieszczaj w tekście zawsze obok siebie – albo w jednym zdaniu albo w zdaniach następujących bezpośrednio po sobie.

 

Jeżeli masz problem ze znalezieniem korzyści najprościej jest zapytać zadowolonych klientów w czym najbardziej im Twój produkt pomógł,

 

Notabene, warto na stronie umieścić opinie zadowolonych klientów. Ale uwaga – to muszą być ich autentyczne opinie. Wiem z doświadczenia, że klientom często nie chce się pisać referencji i proszą, żeby napisać za nich parę zdań a oni to podpiszą. To nie działa. Obok opinii zadowolonego klienta dobrze jest umieścić jego zdjęcie oraz imię i nazwisko, a najlepiej dodać jeszcze adres e-mail albo telefon.

 

Pisz zarówno pod wyszukiwarki jak i do klienta – teksty powinny zawierać słowa kluczowe i jednocześnie być ciekawe i przyjemne do czytania.

 

Pisząc staraj się wywołać pozytywne emocje.

Chcesz wiedzieć więcej ?

Przeczytaj powiązane artykuły i skontaktuj się z nami albo zostaw wiadomość a to my się odezwiemy.

Wyślij Email

E-mail:
Tytuł:
Wiadomość:
Bestsellery
Blog
Wirtualizacja
High Availability
Bezpieczeństwo IT
Business Intelligence
Komputery
Dyski SSD
IT w logistyce
Backupy
Oprogramowanie
Outsourcing IT
Ransomware
Chmura - Cloud
Jak możemy Ci pomóc?
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu odpowiedzi na moje pytanie.