Data publikacji: 05.11.2012
Po pierwsze pisać je samemu. Zlecanie „specjalistom” traktuj jako ostateczność. Czy jest ktoś, kto bardziej wierzy w Twoje produkty, niż Ty sam ?
- Tylko ten, kto wierzy w swoje produkty jest w stanie najlepiej przekonać innych do nich.
- Tylko ten, kto wierzy w swoje produkty jest w stanie napisać tekst, który będzie promieniował wiarą w produkt, pewnością, że jest najlepszy na świecie.
- Tylko ten, kto kocha swoich klientów napisze naturalny, szczery tekst, z którego bije troska o dobro klienta.
Klient momentalnie wyczuje marketingową „ściemę” przygotowaną przez zawodowego copywritera, któremu jest wszystko jedno o czym pisze i który o wszystkim pisze jednakowo, w swoim stylu.
Pisz więc:
- o problemach, jakie klient może mieć
- dlaczego warto je rozwiązać już teraz zamiast zwlekać
- na czym polega proponowane przez Ciebie rozwiązanie
- co klient zyska zwracając się ze swoimi problemami do Ciebie
- używając języka, którym posługuje się klient
Pisząc zwracaj się do klienta. Jak najrzadziej używaj słów my, nasza firma, nasza oferta itd.
Pisząc o produkcie podkreślaj korzyści, jakie klient odniesie. Zastanów się z jakiej cech produktu wynika dana korzyść. Cechę i wynikającą z niej korzyść umieszczaj w tekście zawsze obok siebie – albo w jednym zdaniu albo w zdaniach następujących bezpośrednio po sobie.
Jeżeli masz problem ze znalezieniem korzyści najprościej jest zapytać zadowolonych klientów w czym najbardziej im Twój produkt pomógł,
Notabene, warto na stronie umieścić opinie zadowolonych klientów. Ale uwaga – to muszą być ich autentyczne opinie. Wiem z doświadczenia, że klientom często nie chce się pisać referencji i proszą, żeby napisać za nich parę zdań a oni to podpiszą. To nie działa. Obok opinii zadowolonego klienta dobrze jest umieścić jego zdjęcie oraz imię i nazwisko, a najlepiej dodać jeszcze adres e-mail albo telefon.
Pisz zarówno pod wyszukiwarki jak i do klienta – teksty powinny zawierać słowa kluczowe i jednocześnie być ciekawe i przyjemne do czytania.
Pisząc staraj się wywołać pozytywne emocje.
Chcesz wiedzieć więcej ?
Przeczytaj powiązane artykuły i skontaktuj się z nami albo zostaw wiadomość a to my się odezwiemy.