Data publikacji: 02.11.2017
Na Twoją stronę www wchodzą różni ludzie. Każdy z nich preferuje inny sposób komunikacji. Niektórzy wolą pisać podczas gdy inni wolą porozmawiać. Zależy Ci, aby jedni i drudzy mogli łatwo się z Tobą skontaktować.
Dla tych, którzy lubią rozmawiać powstało genialne narzędzie.
Nazywa się CallPage.
CallPage działa tak, że po wejściu na stronę internetową na ekranie wyskakuje okienko zachęcające odwiedzającego do wpisania numeru telefonu, aby uzyskać połączenie z konsultantem w firmie.
Mamy je wbudowane na naszej stronie internetowej. Możesz łatwo sprawdzić jak to wygląda od strony odwiedzającego:
- wejdź na www.lsb.pl w dzień powszedni w godzinach 9-17
- poczekaj parę sekund aż pojawi się formularz do wpisania numeru telefonu lub kliknij na fioletowe kółko z symbolem słuchawki, które widać w prawym dolnym rogu ekranu
- wpisz swój numer telefonu i upewnij się, że jest poprawny, bo w przeciwnym razie zadzwoni nie Twój telefon a kogoś, kto się połączenia wcale nie spodziewa
- Kliknij na przycisk TAK i poczekaj chwilę aż zadzwoni telefon – będę po drugiej stronie J
Wchodząc w szczegóły – w konfiguracji możesz ustawić:
- Dni i godziny, w jakich ma być możliwe połączenie
- Podstrony, na których ma się pojawiać
- Czas po jakim wyskakuje okienko
Zależnie od abonamentu ilość doradców może wynosić 3, 5 lub bez ograniczeń a ilość połączeń w miesiącu do 40, 41-200, 201-700 lub powyżej 700.
Dzięki temu możesz wybrać taki abonament, jaki najbardziej odpowiada Twoim aktualnym potrzebom. Opłaty można wnosić miesięcznie lub rocznie, oszczędzając 30%.
Podoba Ci się takie rozwiązanie ?
Zapraszam, chętnie pomożemy Ci je wdrożyć.
Nic nie ryzykujesz, bo możesz zacząć od bezpłatnego testu.
Tak, chcę ułatwić potencjalnym klientom kontakt ze mną