Data publikacji: 15.09.2014
Tym razem będzie o treściach na stronach internetowych. Być może słyszałeś o tym, że Google co jakiś czas zmienia algorytmy, wg których wybierane są strony do wyświetlenia w wynikach wyszukiwania.
Ostatnie zmiany idą w kierunku promowania treści.
Coraz mniejsze znaczenie mają za to linki prowadzące na stronę, które kiedyś były bardzo istotne.
Jak te algorytmy działają nie wie nikt albo wie niewielu, którzy za podzielenie się tą wiedzą każą sobie słono płacić. Ale to nie jest problem – wystarczy mieć świadomość, że w coraz większym stopniu na pozycję w wyszukiwarce wpływają treści na stronie.
Sami to na sobie sprawdziliśmy. Regularnie analizujemy ruch na naszej stronie i okazuje się, że 2/3 wejść prowadzi bezpośrednio do tekstów w Czytelni – jak ten, który właśnie czytasz.
A zatem i Czytelnia spełnia dwie role:
- Po pierwsze dostarcza ciekawych informacji, których ludzie szukają
-
Po drugie wpływa na pozycję naszej strony w wyszukiwarce (pewnie byłaby ona jeszcze wyższa, gdybyśmy więcej i częściej pisali)
Piszę te słowa po to, żeby zachęcić Cię do stałego aktualizowania treści na swojej stronie, pisania o tym, co interesuje Twoich gości. Nie tylko będzie ich wtedy więcej, ale będą bardziej zadowoleni, że znajdują więcej odpowiedzi na swoje pytania i ciekawych tekstów.
A dzięki temu wzrośnie w ich oczach Twój autorytet jako specjalisty w branży.
A stąd do otrzymania zapytania od potencjalnego klienta jest tuż tuż…