Czytelnia > Serwery > Serwery Dell > Jak zgłosić awarię serwera Dell

Jak zgłosić awarię serwera Dell
Autor: Krzysztof Kurilec
Data publikacji: 09.05.2017

Serwer jak każde urządzenie techniczne może się zepsuć. Co zrobić, gdy zauważysz jakiś niepokojący objaw ? Na przykład pomarańczową lampkę tam, gdzie do tej pory była zielona.

Albo wyświetlacz zmieni kolor z niebieskiego na pomarańczowy ? Tak się dzieje gdy coś jest nie tak. Wyświetlany jest wtedy komunikat, który mówi o co chodzi.

 

Jeżeli serwer jest na gwarancji sprawa jest prosta - problem można zgłosić telefonicznie lub przez stronę internetową.

 

Jeżeli wolisz zadzwonić, podaję listę numerów telefonów do Wsparcia Technicznego Enterprise – numer zależy od gwarancji, jaką masz:

Basic Support

22 5795700

ProSupport

22 5795777

ProSupport Plus

22 5795777 wew. 1100257

Zanim zadzwonisz, przygotuj service tag serwera, bo na pewno konsultant poprosi o jego podanie.

 

Aby zgłosić problem drogą internetową, wejdź na stronę http://support.dell.com i wpisz service tag serwera i kliknij na przycisk Prześlij. Możesz też wybrać opcję Wykryj mój produkt, jeżeli jesteś zalogowany na serwerze.

Na ekranie pokaże się strona z opcjami pomocy technicznej dotyczącej Twojego serwera. Stąd można ściągnąć sterowniki, artykuły, instrukcje itd. Tu można też sprawdzić stan gwarancji, gdy nie jesteś pewien czy serwer jest jeszcze na gwarancji.

 

Kliknij na Kontakt z prawej strony ekranu.

 

Z prawej strony wysunie się małe menu, z którego należy wybrać Pomoc techniczna.

 

Zobaczysz okno podobne do poniższego. Kliknij na Poczta e-mail, aby zgłosić problem on-line.

 

Wypełnij formularz i kliknij przycisk Prześlij.

 

Najpóźniej następnego dnia roboczego dostaniesz wiadomość co dalej. Szybkość reakcji zależy od posiadanej gwarancji.

 

Zwykle kolejnym krokiem jest uruchomienie programu diagnostycznego i odesłanie mailowo pliku z wynikami. Na tej podstawie serwis zdecyduje co dalej.

 

Możliwe są dwa kroki - albo przyjazd serwisanta na miejsce albo wysłanie kurierem części, którą można wymienić samemu (np dysku twardego).

 

Życzę wszystkim użytkownikom serwerów Dell, żeby ich serwery pracowały bezawaryjnie i jak najrzadziej musieli korzystać z powyższych wskazówek.

Wyślij Email

E-mail:
Tytuł:
Wiadomość:
Bestsellery
Blog
Wirtualizacja
High Availability
Bezpieczeństwo IT
Business Intelligence
Komputery
Dyski SSD
IT w logistyce
Backupy
Oprogramowanie
Outsourcing IT
Ransomware
Chmura - Cloud
Jak możemy Ci pomóc?
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu odpowiedzi na moje pytanie.