Oferta > Chcę wdrożyć CRM

Masz w firmie Dział Handlowy. Szukasz dla swoich handlowców narzędzia do pracy, które:

  • Pozwoli rejestrować wszystkie zdarzenia, jakie mają miejsce w kontaktach z klientami:
  • Spotkania i raporty ze spotkań
  • Rozmowy telefoniczne (integracja z centralą telefoniczną) i notatki z rozmów
  • Wysłane oraz odebrane maile (integracja z systemem pocztowym)
  • Zadania do wykonania
  • Kalkulacje i oferty
  • Zamówienia – archiwalne i bieżące wraz z aktualnym statusem
  • Wystawione faktury z możliwością podglądu oraz ich status płatności
  • Pozwoli planować wizyty u klientów
  • Pozwoli śledzić ciągłość sprzedaży – od zamówienia przez zlecenie na produkcję po fakturę i dokument WZ
  • Pozwala rejestrować uzgodnione z klientem terminy oraz o nich przypomina
  • Może być zintegrowane z programem do wysyłania mailingów
  • Wyświetla pełne dane klientów (pobierane z systemu ERP lub przechowywane we własnej bazie danych) oraz osób kontaktowych
  • Monitoruje niezbędne wskaźniki (KPI)
  • Pozwoli generować przeróżne raporty
  • Pozwoli na bazie przygotowanych planów wizyt rozliczać delegacje

 

Chcesz mieć przy tym otwartą drogę do modyfikacji na życzenie. 

Właśnie je znalazłeś!

Firma LSB DATA jest autorem systemu CRM o opisanej wyżej funkcjonalności. CRM może dodatkowo być połączony z systemem Ofertowym LSB DATA, co jeszcze bardziej zwiększa jego przydatność w pracy działu handlowego.

 

Jako aplikacja internetowa, system działa na każdym urządzeniu, które ma przeglądarkę internetową oraz dostęp do internetu. Wystarczy nawet smartfon albo tablet. To sprawia, że z systemu można korzystać praktycznie zawsze i wszędzie. Rejestrując wszystko na bieżąco w systemie, handlowiec oszczędza cenny czas, który może przeznaczyć na odpoczynek albo przygotowanie się do kolejnego spotkania.

 

System jest każdorazowo dopasowywany oraz konfigurowany pod klienta, na co składa się:

  • Przygotowanie indywidualnej szaty graficznej
  • Integracja z innymi systemami w firmie (ERP, poczta, centrala telefoniczna)
  • Przygotowanie raportów oraz wskaźników KPI 

Korzyści dla Ciebie

  • Dostęp do informacji o klientach niezależnie od miejsca, co pozwala oszczędzać czas i być zawsze perfekcyjnie przygotowanym
  • Idealne dopasowanie do potrzeb klienta powoduje, że masz narzędzie, jakiego dokładnie potrzebujesz a przez to handlowcy mogą efektywnie pracować i wykorzystywać swój czas 

Od czego zacząć

Napisz na adres crm@lsb.com.pl lub zadzwoń na numer 71-7351878 , aby umówić się na spotkanie, w trakcie którego porozmawiamy o Twoich potrzebach oraz zastanowimy się, w jakim stopniu system LSB CRM je spełnia.

 

Lub kliknij w poniższy przycisk. Zobaczysz formularz, w którym będziesz mógł opisać swoje potrzeby oraz zostawić dane kontaktowe, abyśmy mogli przygotować propozycję i skontaktować się z Tobą. 

Zapisz się, aby otrzymywać informacje o promocjach, nowościach, ciekawych wydarzeniach a dostaniesz raport: „5 powodów, dlaczego warto kupić nowy serwer”